Obľúbené filmy (10)
Leon (1994)
Spalovač mrtvol (1968)
Mechanický pomaranč (1971)
Osvietenie (1980)
Tron: Dedičstvo (2010)
Americká noc (1973)
Je neuvěřitelné, jak na mě z každého filmového políčka působí téměř hmatatelná láska k filmu a Truffautovo uznání lidí podílejících se na jeho vzniku s ohledem a citem na všechna úskalí i radosti samotné výroby. Kromě režie se mi velice líbila i kamera s citem pro detail a příjemnou kompozici.