Recenzie (17)
Vdaná za Jonase (2012) (seriál)
Jednou větou: Koho to zajímá?
Žralok útočí: Ľudožrút (2002)
Takto jsem se u "horroru" ještě "nepobavil". Ztráta času...
Stalingrad (2013)
Neskutečná blbost. To se radši půjdu dívat na nějakou pohádku než na toto... I ta je víc reálná.
Pod povrchom (2000)
Zajímavý film.
Stroskotanec (2000)
Super film!
Čeľuste (1975)
Klasika. Začátek Spielberga
Až do smrti (2007)
Nic moc, má i lepší filmy...
Nakopni to (2011) (seriál)
Na tohle se nedá dívat. A když je už extrémní nuda, tak tohle to nezachrání ani z poloviny.
Hannah Montana (2006) (seriál)
A když se podíváte co je z té dě*ky teď... :)
JONAS (2009) (seriál)
Nemám rád tyto "rychlokvašky" od Disney, nemusím ani tuto skupinu, ale asi je to to nejlepší co od Disney (teď) můžete dostat. Bohužel...