Recenzie (1 017)
Sex a Lucia (2001)
Nuda, snadno u toho usnete i odpoledne. Jedině co stojí za to, je odhalení oblečení Paz Vega.
Skřivánčí dvůr (2007)
Turci byli, jsou a budou svině. Snad nikdy nebudou součást Evropy.
Gravitácia (2013)
Velice se mi líbil satelitní roj. Jen škoda, že Kowalski takový profík tam hrál vedlejší roli.
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
Rychle a zběsile je pro mě především spíš akční film, už to pro mě není film o autech. Hlavně jsem si vychutnal scénu s tankem a s AN-124 Ruslan, který jsem já a mnozí další mohli vidět na dnech nato v Ostravě
Osudové okamžiky (2001) (seriál)
Tady jsou odkazy na některé díly z archivu - https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_d%C3%ADl%C5%AF_po%C5%99adu_Osudov%C3%A9_okam%C5%BEiky
Austin Powers 2 (1999)
Na tomhle hodnotím pozitivně Heather Graham a soundtrack od Madonny :)
Neporažení (1956)
Překvapilo mě to svou kvalitou a nejlepší část byla podle mě stejně začátek. Herecké obsazení taky paráda :)
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Hned na začátku musí být všem, že tohle neskončí jen dvojkou a mé tušení se mi na konci potvrdilo. Film má opravdu něco do sebe, tohle jsem si prostě zamiloval :)
Chaos (2005)
Skvělé herecké obsazení (Statham a Snipes), ovšem teorie chaosu mě přesvědčila, že to není průměrný film co si zaslouží jen tři hvězdy.
Trhák pána Bowfingera (1999)
Slušná komedie s Eddiem M. a Stevenem Martinem.