Recenzie (462)
Pád do ticha (2003)
Jako film mě to nezaujalo. Jako dokument by mě to zaujalo, kdybych měla k horám a lezení blízko.
Kmeny - Meatheads (2015) (epizóda)
Chvílemi mi to přišlo nemístně vtipné. Sorry.
Škoda lásky (2013) (seriál)
Hodnocení první části: jedna *
Ján Hus (2015) (TV film)
Hudba Kocába je, přiznejme si to hned na začátku, nevhodná a kazí atmosféru v místech, kde by se za použití jiné dala krásně navodit... Co mi také trošku vadilo, byly někdy herecké "divadelní" výkony - herci jako by stáli na prknech divadla a svou gestikulací a artikulací přehrávali Shakespearova dramata. Na druhou stranu, tak slizkou postavu, jakou byl papež, český film dlouho neměl!!!
Královská hra (2007)
Přiznám se, že až do zlomové změny úhlu pohledu jsem se trošku nudila... Ale právě ten přechod a "absurdita" vyústění jsou hlavními plusovými body filmu. A paralely k tomu, co se děje ve světě, kdy si někdo začne hrát z nudy na vojáčky...
Boj o oheň (1981)
Oheň... Nepochybně sehrál v dějinách lidstva jednu z hlavních úloh, ale to, co dělá člověka člověkem a co jej odlišuje od zvířat, to je láska, cit a vědomí prožitku...
Krev odvážných (2014)
Po zhlédnutí takového filmu si člověk nutně položí otázku, v jakém světě to vlastně žijeme... Film přesvědčivý. Možná až příliš!
S kuchárom okolo sveta (2007) (seriál)
Víc než o vaření a chutích to je o cestování a lidech... Pro někoho to je možná mínus, ale mně tento formát vyhovuje!
Vykonávateľ (2013)
Nedá se na to dívat, nedá se u toho spát, natož se pokoušet ještě o cokoli vyžadujícího mysl...
DobroDRUH (2015) (relácia)
Tak to fakt neeeeeeeee!