Posledné recenzie (542)
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Vodník (2019) (seriál)
Natočeno a zahráno dobře, ale příběhově nejslabší ze všech minisérií.
Maniak (2018) (seriál)
Trochu natahované, s velmi pomalým začátkem ale poslední dvě epizody jsou prostě dokonalé.
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Škoda toho pomalého rozjezdu se spoustou nepotřebných odboček, které nefungují ani jako budování charakteru.