Recenzie (462)
Drž hubu! (2003)
Narazila jsem na ni náhodou o půlnoci, kdy jsem kvůli těžké depresi nemohla spát... Tak rychle mě ještě smutek a nostalgie nepřešla!
Idioti (1998)
Jak by řekl Dexter, neslučuje se to s mým morálním kodexem... Místy je to opravdu příliš buřičské (o pornografických scénách v díle Larse jsem se zmiňovala už u Antikrista), ale na druhou stranu jsem se u pár scén opravdu bavila. A taky je dobré se zamyslet nad tím, co ty jednotlivé lidi k tomu vedlo? Útěk od reality do světa nevinnosti a her, když návrat do bezstarostného dětství není možný? Před odpovědností, dospělostí, bezbranností? Snaha uniknout před bolestí a vyrovnat se se smrtí dítěte? Zajímavé... Dám čtyři hvězdičky, protože... Vlastně nevím proč. Ale znovu bych se na to asi jen tak nepodívala.
Môj týždeň s Marilyn (2011)
Váhala jsem mezi 2 a 3*, ale budu hodná... Možná i proto, že Eddie má dle mého nakročeno dobrým směrem.
Paríž-Manhattan (2012)
Proč dělat věci složitě, když to jde jednoduše...
Pražská 5 (1988)
Myslím, že každá část by zasloužila své vlastní hodnocení, protože každá si žádá své specifické publikum. Nicméně chápu, že v době, kdy tento "experiment" vznikl, byl daleko důležitější už ten samotný proces vzniku, možnost udeřit na rozpadající se režim na jednu stranu neskrývanou satirou, na stranu druhou ukázat i jiná vystoupení (Křeč). Vyzdvihnout chci Tomáše Hanáka v roli amerického tuláka:-)
Helena a její chlapci (1992) (seriál)
Proč jsem to sledovala???
Dynastie (1981) (seriál)
Dallas byl lepší...
Dallas (1978) (seriál)
Zpětně hodnotím třemi... Proč? Protože mám srovnání s tím, co vzniká teď.. A navíc... Ta znělka je také symbolem mého mládí!!!
Sissi (1955)
Sissi, Angelika, Diana... Všechno je to založeno na osudech výjimečné, přesto i obyčejné, ženy... Nic pro chlapy:-)
Máme rádi Česko (2013) (relácia)
Bod za to, že mi to dokazuje, že nejsem blbá...