Recenzie (16)
Holub (2018)
Připomnělo mi to výtečný film Kes.
13 dní (2000)
Přál bych si, aby ten film viděla Černochová...
Ted Lasso - Série 3 (2023) (séria)
Lasso v růžové zahradě...
Kafarnaum (2018)
Škoda toho hepyjendu...
Premlčané (2022)
Spíš rozhlasová hra...
Stále spolu (2014)
Špatný dokument o sebestředném nezodpovědném hlupákovi...
Skúška umenia (2022)
Jediná normální osoba byla paní vrátná.
Fiodor Michajlovič Dostojevskij (2011) (seriál)
O literatuře to je jen okrajově...
Místo pro lásku (1968)
Tak tohle natočil autor Zlodějů kol, Střechy, Zázraku v Miláně...Je mi smutno...
Synové hor (1956)
Proč točit Poslední závod když existují Synové hor?