Recenzie (130)
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
Režisér snad nečetl knihu .... děs
Scary Movie 3 (2003)
Njelepší ze všech Scary movieček
Bláznivý pohreb (2010)
Proč ???? nechápu co si tímhle trapným remakem chtěli dokázat ... marnost
Mars útočí! (1996)
Viděl jsem ho poprvé ve školce a těch zelenejch mozků jsem se docela bál :D
Strašná haluz (2006)
Je to tak suchý až je to vtipný
To bol zajtra žúr (2010)
No to je úplně jasný.Ty se vožrali tak až se probudili v jiný době ... To se mě stalo minulý Velikoce taky , sakra ...
Silverado (1985)
Jeden ze tří nejlepších westernů co jsem kdy viděl.
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
Druhá polovina filmu byla celkem zbytečná
Karcoolka - Skutočný príbeh o Červenej čiapočke (2005)
Ale jo pár dobrých joků tam bylo i ten název je docela _cool_ :D
Misia na Mars (2005)
Nechápu proč tam nebylo víc pohledů z první osoby .... to by ten film aspoň trochu zvedlo .