Recenzie (130)
Asterix a Olympijské hry (2008)
Ta jedna hvězda je jen za Zidana tak si moc nelichoťte pane Forestiere !
I Love You Phillip Morris (2009)
Přeteplený filmy fakt ne. Carrey umí zahrát snad všechno, ale k tomuhle se snižovat nemusel. A z McGregora mě bylo těžce na blití !
Strážcovia (2009)
Miluju komixi !
Esmeralda (1997) (seriál)
Co je to? Je to zelený a naráží to do zdi ....... ???
300 (2006)
THIS IS SPARTA !!!!!!!!!!!!!
Pevnosť Boyard (1990) (relácia)
Kam se na starej dobrej Boyard sere nějakej trapnej Faktor Strachu ... !
James Bond: Zlaté oko (1995)
Nejlepší bondovka !
Sedem (1995)
Dost hustej drasťák. Takováhle mrazivá atmoška se jen tak nevidí. Pro slabší povahy a děcka toto opravdu není ;-) Sedm hříchů jako sedm Homonculů ve Fullmetal Alchemist - úplně mi to připomělo toto skvělé anime a jeho podstatu.. ............
127 hodín (2010)
Skvělý film ! Skvělý James Franco ! Celkově skvělý soundtrack ! Skvěle zrežírované ! Nejlepší film co jsem poslední dobou viděl, který vás donutí se nad pár věcma zamyslet .
Krvavý Valentín (2009)
V tejhletej kečupovej peatchovině mě vrtala hlavou celej film jen jedna věc. Je ten psychopatickej horník v plynovej masce navrátilec Tom a nebo ten fízl Alex ??? Do posledního okamžiku jsem byl přesvědčen, že to je fízl ! A dokonce jsem se i vsadilm a to asi 15 min před koncem. Ouha prohrál jsem ! Když už nic tak byl aspoň tenhle chabej snímek zapeklitě NEPŘEDVÍDATELNÝ .