Obľúbené filmy (10)
Na hrane zajtrajška (2014)
Podfu(c)k (2000)
Matrix (1999)
Když pominu filmy se Schwarzeneggrem tak MATRIX byl můj první pořádnej akční snímek. Úžasné futuristické sci-fi, které baví skvělým obsazením ( K. Reeves, H. Weaving, C.A. Moss a Laurence Fishburne) a především skvělýma bojovýma scénama - poprvé co se na filmovém plátně oběvil bullet-time .S páradním pokračováním je to jedna z nejlepších filmových trilogií . Co mě ovšem teď trochu zklamalo je bylo to, že Matrix není až tak originální jak se zdálo , kdo viděl Ghost in the Shell ví o čem je řeč ...
Príbeh o rytierovi (2001)
Príšerky s.r.o. (2001)
Nejlepší animák od pixaru co jsem viděl ... který se nikdy neomrzí
Blbý a blbší (1994)
Absolutní nálož ... takový dvě hovada buranský, retardovaný a musíte se jim smát celej film ...Carrey a jeho xichty nemají chybu, ale je zde třeba vyzdvihnout skvělý výkon jeho parťáka v demenci J. Danielse. Sice už je to nemožný, ale chtěl bych to vidět v kině a v originálním znění .
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Predátor (1987)
Statočné srdce (1995)
William Wallace !!!
Robin Hood - Kráľ zbojníkov (1991)
Nejlepší Robin Hood ze všech verzí