Recenzie (130)
Matrix (1999)
Když pominu filmy se Schwarzeneggrem tak MATRIX byl můj první pořádnej akční snímek. Úžasné futuristické sci-fi, které baví skvělým obsazením ( K. Reeves, H. Weaving, C.A. Moss a Laurence Fishburne) a především skvělýma bojovýma scénama - poprvé co se na filmovém plátně oběvil bullet-time .S páradním pokračováním je to jedna z nejlepších filmových trilogií . Co mě ovšem teď trochu zklamalo je bylo to, že Matrix není až tak originální jak se zdálo , kdo viděl Ghost in the Shell ví o čem je řeč ...
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
Libí se mi na tom nejvíc, že je to spíše o vedlejších postavách než jen o dvojci Anakin - Obiwan. Co se týče akce najdou se i nudné díly, ale většinou oko Star Warsového fandy bude pobaveno :)
Toy Story - Boj hračiek (1995)
Do nekonečna a ještě dááál ! První film na kterém jsem byl v kině . Nejen, že toto dílo pobaví děti , ale potěší i dospělé.
Cesta do praveku (1955)
První dynosauři, které jsme viděli v televizi !
Na samotě u lesa (1976)
Tak jo ať to tady je ještě jednou : A chčije a chčije ...........
Dvanásť úloh pre Asterixa (1976)
,,Ja ja tlustá pán první ,, Ten nejlepší ze všech nejlepších Asterixů a Obelixů !!!
S čerty nejsou žerty (1984)
Moje a mnoha dalších lidí nejoblíbenější česká pohádka .
Vesničko má středisková (1985)
Klasika nad klasiky a taky první český film, kde někoho přejeli kombajnem a překvapivě to přežil :)
Malá morská víla (1992) (seriál)
Ooo Ariel .....
Šmolkovia (1981) (seriál)
Já na ty malý, modrý, trpošmouly nikdy moc nebyl .... ale dortík bych si dal :)