Recenzie (99)
Jedeme na teambuilding (2023)
Snad nikdy jsem nedala odpad, ale tady jinak nemůžu. Film jsem dokoukala prakticky z donucení. Nechápu, jak na to někdo mohl dát peníze a hrát v tom.
Ako prežiť svojho muža (2023)
Vlastně jsem nepochopila o čem měl film být. Vůbec nic se tam nedělo, žádný vtip, žádný příběh prakticky. Jana Bernášková mi nějak neseděla, ve Vypravej celkem ok, ale na hlavní roli nic moc... dvě hvězd pouze za krásnou Prahu.
Forst (2024) (seriál)
Dávám dvě hvězdičky, už v půlce jsem se začala ztrácet. Takový mišmaš prostě... zase detektiv, který není úplně normální a je nejlepší na světě, pořád dokola to samé. Zde působily hory až odpudivě.
Aristokratka vo vare (2024)
Dávám tři hvězdičky. Nejvíc zazářila Simona Lewandowská, role jí opravdu sedla a byla vtipná. Film mě celkově bavil a splnil očekávání.
Berlín (2023) (seriál)
Nechápu ta hodnocení s 5 hvězdičkami. Možná nostalgie z La casy de papel... já dávám 2 hvězdičky. Seriál mě neskutečně nudil, místy jsem i přetáčela, protože mě vůbec nezajímaly životy těch všech lidí. Za mě palec dolů...
Můj život s Walterovic kluky (2023) (seriál)
Takový normální, neurazí, nenadchne. Jackie mi pro svou dokonalost lezla na nervy. Ocenila jsem, že se tu neřeší gendrové věci, které jsou teď snad v každém seriálu, kde holka není holka, kluk není kluk apod..
Slúžka (2023)
Krásný film, který ukazuje, jak to lidé před sto lety měli těžké. Byla to složitá doba...
Kľúč svätého Petra (2023) (TV film)
Byla to moc hezká pohádka. Byla celkem napínavá, jasně, všichni jsme věděli, jak to dopadne, ale i tak se mi moc líbila. Herecké výkony byly dobré a nejvíc se mi líbil vodník.
Betlehemské svetlo (2022)
Tak tento film se opravdu nepovedl. Ukázky vypadaly moc pěkně, ale celý film byl o ničem... prostě ne všechno se povede...
Vianočný príbeh (2022)
Já dala 4 hvězdičky, protože po dlouhé době film, kterému se člověk zasměje, líbila se mi hlavně dvojice Lábus a Kaiser. Snad bude takových filmů víc.