Recenzie (1 879)
Unesené (2017)
Myslím si, že to je dosť dobrý thriller a len máličko chýbalo, aby som dal 4*. Film je o blbej naivnej blondíne, ktorá skončí v obchode s bielym mäsom. Jediné, čo by mohlo ospravedlniť jej naivitu je jej vek a náboženstvo. Spoluúčasť medzi hlavnými protagonistkami robí Indka a černoška tuším z Nigérie s predsudkami voči cigáňom. To je fakt zaujímavé. Taktiež vo filme hrá Bobby Ewing (Patrick Duffy) :). Ten tam fakt moc nezapadal a pôsobil komicky :). Hodnotenie tu načsfd 55% je nižšie ako by si film s touto témou na motív skutočnej udalosti zaslúžil.
Extrémni žgrloši (2011) (relácia)
Niektorí by mali navštíviť lekára, lebo sú evidentne cez čiaru. Ako komédia je to dobré.
Kráľ Aztékov (2007)
To je tak na pobavenie z tej mizérie ako je to natočené, alebo skôr tie amatérske efekty. Na druhú stránku to nebolo až tak zlé :)
Halloween: H20 (1998)
Myslím si, že Helloween už nemá čo ponúknuť. Prvé dva diely boli zaujímavé, ale na dnešnú dobu mizerné herecké výkony. Tretí diel nemal vlastne okrem názvu nič spoločné s dejovou líniou a Návrat MM v Helloween 4 bol už len dodatočný výkrik. Mám pocit, že ďalšie diely sú komerčné sračky, čo ťažia z názvu a reklamy ináč aspoň mňa ničím neoslovili. Stačí jednoduchá myšlienka ako v ďalšom a ďalšom diely tam nastrčiť MM a zbytok je po každej stránke podpriemer. Ešte možno skúsim pozrieť najnovší Helloween z 2018. Tie z rokov 2007 a 2009 ani nebudem skúšať a plytvať časom.
Uväznení v horách (2018)
slabé 3*
Halloween 5 (1989)
Bol som dosť tolerantný a pri každom diely som trošku prižmuroval oči a bral na vedomie, že sú to staršie filmy, ale tentokrát to surovo hodnotím tak ako to je. 1*
Halloween II (1981)
O trošku slabšie ako prvý diel, ale ešte sa dalo. Pri pozeraní som si ale hovoril, že tretí diel by už nemali robiť, lebo to zrejme dobre nedopadne a hodnotenie tu na čsfd tomu aj nasvedčuje. No som zvedaví.
Halloween: Predvečer Sviatku Všetkých svätých (1978)
Ak by ten film natočili takto v roku 1995, tak by som dal len 2*. Proste na tú dobu v pohode, ale teraz niektoré tie herecké výkony boli smiešne, aj keď mali byť vážne.
Nahý medzi vlkmi (2015) (TV film)
Neviem prečo, ale akosi mi to dostatočne nezahralo na city a emócie. Niečo v tom filme neklapalo.
Synku, synku, cos to proved (2009)
Mizerné, nudné a nezaujímavé. To je taký film na neskorý večer po náročnom dni, že pustiť a behom chvíľky zaspať. Tiež sa to mohlo volať "synku, synku, hajaj bubaj".