Recenzie (1 239)
Nová generace (2018)
Ale jo, byl by to úplně skvělý film s touhle zápletkou a dějem vůbec... kdyby byl první, a ne osmistý padesátý přesně stejný. Bohužel nepřidal skoro nic. Navíc čínská účast vnesla porci kýče pro evropana jen těžko únosnou.
Gorodok (1993) (seriál)
Občas geniální s do sebe zapadajícími střípky, občas nudně trapné.
Bolšaja raznica (2008) (seriál)
Jo, tehdy rusům povolili ještě aspoň komunální satiru. Ale lepší byl Gorodok (aspoň zpočátku). I když ten dobově vycházel z reality kolapsu a bídy, proto byl možná ryzejší.
Heidi (2015)
(ale víc se mi líbila kreslená verze, Alps no šódžo Heidi (seriál) (1974))
Scavengers Reign (2023) (seriál)
No vida, pak že to nejde. Všechno se nemusí doslova vysvětlit, někdy stačí nastínit. Skvělá práce s postavami, víc než skvělá. Žádné zkratky ani kompromisní zaoblení dramatického oblouku.
Labyrint: Smrteľná liečba (2018)
Dětem stačí čím dál méně, no.
Dorotka v zemi Oz (2015) (seriál)
Knihy o Oz mám rád, mám i nějaká první vydání (v angličtině, tím myslím). Z umělých pohádek je zcela na špičce. Ač se dalo předělávkou a modernizací pokazit hodně, tento seriál nemohu než doporučit. Skoro až hraničí s tím, že to není obvyklý barevný, rozjuchaný a vlezle didaktický příběh o dětech, jak ho vidí zvenčí dospělí, ale děti by nad ním nemusely ohrnovat nos. P.S. už mi došla další věc, co je na něm boží: nejsou tam vlezlé Disney písničky (za každou cenu, v každém dílu jiná).
Ninjago – Nindžova cesta - Racerkører syv (2020) (epizóda)
Give me four. Futacu džůbun des jó. No, four, two, two, four. Futacu džůbun des jó!! And noodles.
Meg 2: Návrat do hlbín (2023)
V kterém vesmíru tahle fyzika a hydrodynamika existuje? Ke konci už se nedalo ani smát, jen to bolelo. P. S. v závěrečných titulcích byly neskutečné zástupy executive producerů.
Kaštánek (2021) (seriál)
Základem úspěchu je samozřejmě šedomodrý filtr. P.S. všimli jste si, že policie neudělala doslova ani jeden profesionálně vedený zákrok? A přesto dost dobré, hlavně poslední dva díly. (P.S. silnou stránkou podle mě hlavně dialogy, nešustily papírem a logiku chování měly snad všechny postavy)