Posledné recenzie (1 238)
A Thousand Suns (2024) (seriál)
Doufejme, že celek bude dávat smysl.
Mira, královský detektiv (2020) (seriál)
Blboduché, kýčovité až hrůza, neautentické coby představa američanů o indech. Tak hvězda a kousek. Fascinující je to minimum děje, které se vždy odehraje, asi aby stíhaly i hodně hloupé děti.
Vláda ohňa (2002)
Tak tedy, tenhle film měl velmi fajn atmosféru a herce. Stačilo přijmout všechny ty počáteční události a pravidla světa – což proti spoustě apokalyptických filmů a rádobyscifi se znásilněnými přírodními zákony v nich zase nebylo tak těžké – a je z toho silný zážitek, u kterého jsem váhal dokonce i s pětkou. Až škoda, že spousta věcí byla jen schematicky nahozena a ne rozehrána, protože nebyl čas – klidně bych si užil delší stopáž nebo kratší seriál.
Posledný denníček (20)
Dočetl jsem Mission Earth...
... od L. Ron Hubbarda. Deset svazků, asi 6.000 stran. Jízlivější knihu těžko hledat.
Objektivně dost slabé a opakující se vata, "nenápadně" propagující scientologii. Taky nejsem rozhodně žádný puritán, ale některé sexuální excesy si mohl stařík -- prasák odpustit (a netvářit se, že je satirizuje). Též se mi nelíbila manipulace čtenářem (dosahovaná první osobou vyprávění, přičemž vypravěč byla 100% amorální zrůda a nejhorší lůzr, co se ho dalo představit, což není nějaká moje ironie).
Po cca 4. svazku jsem to četl zřejmě hlavně ze zájmu o pochopení, jaká nemoc mysli stojí za "mozkovým trustem" scientologie... kterážto není špatně vymyšlená coby církev, z daňových důvodů, a zřejmě jejich tlačení na vymačkání peněz z oveček padá na úrodnou půdu -- protože, jak se ukazuje i v této knize, jsou jich mraky a furt se rodí další a další.