Posledné recenzie (1 237)
Mira, královský detektiv (2020) (seriál)
Blboduché, kýčovité až hrůza, neautentické coby představa američanů o indech. Tak hvězda a kousek. Fascinující je to minimum děje, které se vždy odehraje, asi aby stíhaly i hodně hloupé děti.
Vláda ohňa (2002)
Tak tedy, tenhle film měl velmi fajn atmosféru a herce. Stačilo přijmout všechny ty počáteční události a pravidla světa – což proti spoustě apokalyptických filmů a rádobyscifi se znásilněnými přírodními zákony v nich zase nebylo tak těžké – a je z toho silný zážitek, u kterého jsem váhal dokonce i s pětkou. Až škoda, že spousta věcí byla jen schematicky nahozena a ne rozehrána, protože nebyl čas – klidně bych si užil delší stopáž nebo kratší seriál.
Expedícia: Džungla (2021)
Každou chvíli deja vu, no a taky ano, je tam spatlaný úplně každý dobrodružnější film, jak se na atrakci z Disneylandu sluší. Přitom, nebýt to tak umělé a tlačené na pilu s různými typy emancipace, ta conquista linka byla vynalézavá a i další nitky měly potenciál…
Posledný denníček (20)
Dočetl jsem Mission Earth...
... od L. Ron Hubbarda. Deset svazků, asi 6.000 stran. Jízlivější knihu těžko hledat.
Objektivně dost slabé a opakující se vata, "nenápadně" propagující scientologii. Taky nejsem rozhodně žádný puritán, ale některé sexuální excesy si mohl stařík -- prasák odpustit (a netvářit se, že je satirizuje). Též se mi nelíbila manipulace čtenářem (dosahovaná první osobou vyprávění, přičemž vypravěč byla 100% amorální zrůda a nejhorší lůzr, co se ho dalo představit, což není nějaká moje ironie).
Po cca 4. svazku jsem to četl zřejmě hlavně ze zájmu o pochopení, jaká nemoc mysli stojí za "mozkovým trustem" scientologie... kterážto není špatně vymyšlená coby církev, z daňových důvodů, a zřejmě jejich tlačení na vymačkání peněz z oveček padá na úrodnou půdu -- protože, jak se ukazuje i v této knize, jsou jich mraky a furt se rodí další a další.