Recenzie (97)
The Big Lebowski 2 (2011)
I nejhorší filmy ,které jsem označil jako odpad měli něco do sebe,ale tohle-to byla doopravdy p........a tisíiletí!!!!!!!!!!!Proč nevemou peníze ,které strkají do blbostí a nenatočí pořádný film????
Dilino a čert (2009) (TV film)
Největší pitomost jakou jsem viděl.!!!
Star Trek: Nová generácia (1987) (seriál)
Největší hovadina jakou jsem viděl.Hrúza a děs!!!!!!
Star Trek (2009)
Shit roku!!!!!
Policajná akadémia 3 (1986)
Lepší než dvojka.Akorát mně štve opakujíci se scény bar modrá ústřice.
Kolja (1996)
Nesmíte se zlobit,ale viděl jsem lepší filmy,z české tvorby ,které by mohli být nominované na oscara.Pán Svěrák je pro mně pán herec,ale doopravdy Kolja nebyltak stoprocentní film.Vyhrál jenom ,proto,že hanil komunisti,což mně se vubec,ale vubec nelíbi!!!!!!!!A to říkam otevřeně!!!Zkurvená Amerika-co dodat!!
Poslední leč Alfonse Karáska (1987) (TV film)
Nádherný výkon pána Kopeckého-super!!Prostě pán herec.Jako puberták jsem ho vubec nemusel,teprve až v dospělosti ho dokáže člověk ocenit.Nemusel mít ani hlas jako Gott.Prostě takový herec se už nenarodí.
Hostel 3 (2011)
Hostel-1 byl super-taky co jiného čekat od velmistra Quentina Tarantina. Bohužel Hostel -3 neměl z jedničkou nic společného.Děsivé scény se odehravali v atelieru připominajíci supermarket baumax. Herci byli jak z pornofilmu!!První hodina filmu byla úplna nuda!Nic co bych mohl vyzdvihnout. .Prostě posrali co mohli,dobře rozjetou serii od Quentina. Už radši at nikdo netočí 4,pokud to teda nebude sám mistr Quentino Tarantino.
Hop - a je tu lidoop (1977)
Moc pěkná komedie-Nechápu názory lidí ,který jsem dali odpad-zfanatizovaný americký kreténi!Zlatý komunistický časy!!!!!
Sexi kosť (2002)
Rob Schneider-to zahrál výborně a nezklamal mě.