Recenzie (97)
Obecná škola (1991)
Viděl jsem to 20 krát a kouknu to mile rád po 21!!
Matěji, proč tě holky nechtějí? (1981)
Pohodovej,odpočinkovej film.Dneska takový neudělají.
menZONE (2012) (relácia)
32%-si děláte srandu nebo jste bez vkusu??Větší pí ......nu jsem neviděl!!!
Rozmary mocných (1971)
Super komédie,není co dodat!!
Kapustová polievka (1981)
Skvělý Louis de Funes jako vždycky,ale bohužel to tady totálně zabil Lábus dabingem.A to Lábuse zbožnuju.Ale na Filipovského nemá a jeho hlas se sem vubec,ale vubec nehodil!!To měli nechat radši Faltusovi.Prostě dabing zabil moc pěkný film!!
Habermannův mlýn (2010)
Super film,takhle si to představuju.Lepší než Lidice.
Lidice (2011)
Habermanuv mlyn byl o 70 % lepší.Skvělý výkon Karla Rodena,ale bohužel scény my přišli hodně laciné.
Plechová kavalerie (1979) (seriál)
Zbožnuju tenhle seriál.Je suprovej opropti dnešním sračkám typu Ordinace v ružový záhradě.Zlaté staré časy!!
Čertova nevesta (2011)
Jediný plus byla pohádková atmosféra, kterou podkresuje nádherná hudba.Co bylo mínus tak je,že ji Troška udělal tak na 50%.Infatilní pitvoření hercu mě dost štvalo.Úplně to shodilo celý film-pohádku.Viděl jsem teda lepší pohádky.Díky,ale po druhé už to vidět nemusím.
Blázni, vodníci a podvodníci (1980)
Jedna hvězdička pouze za super obsazení,ale film je větší blbost než jsme doufali!!