Recenzie (200)
Štyri slnká (2012)
Cítíš tu energii? Já nevím, mně je ňák blbě...
Gravitácia (2013)
Vážně jsme viděli stejný film????
Svetlonos (2005) (študentský film)
Tomu říkám podědit talent. V tomto případě rovnou dvě dávky. Rukopis obou rodičů je zde čitelný, přitom jde o osobité svérázné dílo s úžasnými animacemi a temnou atmosférou. Mám dokonce pocit, že jsem měla v noci zlé sny.
Česko vaří s Pohlreichem ŽIVĚ (2013) (relácia)
Ano, hodnocení po prvním dílu, protože na další se zřejmě ani nedostane. Originální pořad neznám, ale to je jedno, tato forma show mi přišla hodně zbytečná a ani nezafungovala tak, jak bylo asi původně zamýšleno. Jediná zajímavá věc je vaření v reálném čase, vidět, za jakou chvilku se dá uvařit tříchodové menu, je pro mě docela poučné. Ještě tak kdyby se to obešlo bez těch diváků (kteří tam mimochodem jsou akorát ve funkci vyplňovače prostoru), pseudocelebrit a hlavně té nablblé Kostkové, která dělá ostudu ženskému pohlaví.
Likvidátor (1996)
Uletěl ti padák? Žádný problém, vyskoč z letadla a chyť si ho! :)
Poupata (2011)
Úpadek se nejlépe vyjádří pohledem na zkaženou mládež permanentně hulící trávu a hudbou Michala Davida.
Ježiš Kristus superstar (1973)
Skvělá hudba, proti hipísácké podobě (včetně tanků a jiných rekvizit) taky vůbec nic nenamítám. Ta hvězda dolů je za naprosto nevýrazného a necharismatického Ježíše, kterého hlasově i výrazově předčili ve filmu snad úplně všichni. Možná jsem moc namlsaná Střihavkou, ale tohle nebyl, podle mě, zrovna ideální výběr.
Oblivion: Nevedomí (2013)
Fakt jsem jen čekala na to, kdy se tam objeví ta socha svobody... Tvůrci jen zapomněli upozornit na to, že by si každý divák měl před projekcí dojít někam na vymazání paměti, aby byl pak při jednotlivých zápletkách aspoň trochu překvapený. A to nejsem zrovna žádný sci-fi maniak.
Medvedia rodina a ja (2011) (seriál)
Kdyby aspoň ten hroznej chlap opravdu natáčel medvědy a ne sebe, to by se dalo o vyšším hodnocení aspoň uvažovat... Ale ať se mi nikdo nesnaží namluvit, že to, co tam sleduje, jsou divoce žijící medvědi, ty si půjčili někde z manéže, zasadili do lesa a natočili rádoby studii za vydatného krmení hrozny nebo mlékem v plastové misce, i ty dramatické zápletky (ztráta mláděte, ztráta medvědice) mi přijdou prostě zahrané.
Satanské tango (1994)
Tohle mě opravdu semlelo...