Posledné recenzie (198)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
bezkonkurenčních 5!!!!!
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
celkem slušná konkurence pro přicházející Avengers.... ovšem s tím detailem, že Avengers se drží žánru kam patří
Ghoul (2015)
mezi 3-4 ale těsně 4 z důvodu toho, že Ghoul dosáhl očekávání dle mých představ - lekačky a sem tam husina, tajemná atmosféra ... (mám ráda filmy tohoto tipu i přesto že vím, že jsou přehnané..) + můj 2. film od Jákla a musím říct že ten chlap mě začíná bavit ... z jeho filmů mi nečiší takovéto echt české na první pohled bijící ...