Posledné recenzie (169)
Jedeme na teambuilding (2023)
Já se bavil,zasmál sem se a o to tu šlo......a holky z teplic,prostě nej :-)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Nevím proč,ale připomínalo mi to Star Wars(impérium a povstalce)
Večierok (2021)
Tři hvězdy za ožralou Tatianu Dykovou