Recenzie (200)
Drž si šátek, Tatjano (1994)
Tady jsou vlastně slova úplně zbytečná...
Muž s kinoaparátom (1929)
Je vidět, že od doby, kdy byl tento film natočen, se lidská civilizace vůbec nezměnila. Všechna témata jsou pořád stejně aktuální a řeší se stále stejné otázky jak je např. vidět v novodobé trilogii Qatsi.
Náuka o snoch (2006)
Neuvěřitelné... nádhera!
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Jedu do Barcelony. HNED!!! Jinak se Woody zas až tak moc nevyznamenal jako jindy. Scarlett je trubka a Penelope předvedla rozhodně "oscarový" výkon. Celkově mi z toho vychází *** a půl.
Jeff Dunham: Spark of Insanity (2007) (relácia)
Džeeeee F F DaaaanhÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉm Dooooooooooooooot Koooom!
Holubice (1960)
Mistrovství obrazu a zvuku ve své vrcholné podobě.
Latcho Drom (1993)
Výborný hraný dokument o cikánském etniku na starém kontinentě a severní Africe, zejména o jeho výrazné muzikální složce. Zajímavé, že všechny tyto jejich hudební "rituály" jsou všude v podstatě stejné, jen mají na každém místě trochu jiný kabát. Na chvilku jsem zalitovala, že taky nemám "srce cigansko".
Dom obesenca (1988)
Cesta do hlubin Cikánovy duše je dlážděna sny o lepším životě, ale končícími většinou v pekle...
Testament (2007)
Film ve stylu Černé kočky, jen poněkud šílenější a občas dovedený ad absurdum. Kromě všudypřítomných domácích i lesních zvířat a létajících osob, hrají svoji roli i neobvyklé vynálezy, včetně jedinečného, ale spolehlivého nástroje pro celkovou anestezii. Chybí zde ovšem taková ta lehkost a kouzlo, které mají v sobě "Mačky" a které je právě činí neopakovatelnou oslavou života nabitou energií. Proto na mě Zavet působí spíše jako její slabší odvar, byť se spoustou vtipných až absurdních momentů.
Otec na služobnej ceste (1985)
Nacházím se v poněkud povánočním balkánsko-kusturicovsko-bregovičovském rozpoložení, tak nejsem zrovna objektivní v hodnocení. Ale asi ho nezměním ani s odstupem času...