Recenzie (1 877)
Král Šumavy (1959)
(ideologických 3,5* nahoru za kameru)
Vražda v Orient exprese (1974)
Akorát teda nevim, proč Poirota hraje Hitler ze Zítra vstanu a opařím se čajem. (3,5*)
#martyisdead (2019) (seriál)
(3,5* konec meh)
Zahradní proměny (2016) (relácia)
Věrní průvodci údolím stínu smrti na nemocenském homeofficu. P. S. Harryho.
#annaismissing (2023)
(3,5* na Česko dobrý)
Blood Machines (2019)
Laibach má Iron Sky, Carpenter Brut Blood Machines. Škoda, že režii nemá nikdo. Obrázky 10*.
Agatha Christie's Poirot - Schôdzka so smrťou (2008) (epizóda)
Hlavní přínos dílu vidím v odhalení faktu, že Tim Curry a Jiřina Jirásková byli sourozenci. Konec tak za 2*.
Krvavý Johann (2023)
Duo Ployhar Zach epic, jinak nuda k ukousání lool, režisér v klidu, ale znělky COOLu neskonale jinde.
Extraktori - Tým (2023) (epizóda)
týpek nevidí bez brejlí a zapomene je v náklaďáku, aby je našla policie, no nwm nwm
Osada (2021) (seriál)
scénář je úplně jedno s tímhle o(b)sazením, Nesvačilová a Holub jako nová Kleopatra a Marcus Antonius, druhá série horší než první, zvedám na 4*, not sorry