Recenzie (338)
Nebezpečné vztahy (2016) (relácia)
Musile, ty debile, můžu si s tebou vytřít prdel?
Päťdesiat odtieňov čiernej (2016)
Po deseti minutách jsem to musel vypnout, až taková to byla sračka.
Robocroc (2013) (TV film)
Tak tohle ne, no ty krááávo... :D Krokodýl jak namalovanej vodovkama, herci totálně špatní, kromě pár scén tam nejde vidět ani pořádné napadnutí, v aquaparku povraždí všechny lidi a postavy, které přežily se tam líbaj a jsou naprosto v klidu. Pohoda, o nic nejde, někde poblíž je jen šestimetrová kurva!
Hannah Montana (2006) (seriál)
Shit. 0%.
Norbit (2007)
Jde vidět, že Eddie Murphy je ve filmové propasti, která je bohužel velmi hluboká a vyškrábat se z ní už nejde. Nad tímhle filmem nejde nic jiného, než kroutit hlavou. Těch 100 minut jsem mohl využít daleko líp.
Česko Slovenská SuperStar (2011) (relácia)
Mareš - debilní syneček, co si o sobě myslí, jak je vtipný a přitom je totálně trapný a úplně přihlouplý. Habera - skoro padesátiletej chlap, co nemá ani špetku rozumu; uráží každého a myslí si o sobě, že je king; nic ho neštve, prostě typickej flegmatik. S těmadle dvěma, kteří se objevují v každé p*čovině, se mám na tohle dívat?! To raději vyzvracím svoje obočí.
Karanténa (2008)
Prosím, může mi někdo říct, proč vznikl tento film? Vždyť je to TOTÁLNÍ vykrádačka jejího španělského bratříčka! Pardon, ale jak můžu ohodnotit toto zcela okopčené dílo jinač než odpadem?
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Za strašnejch obětí jsem se podíval na první epizodu. Dialogy příšerné, hudba strašná... Celou dobu Vás doprovází strašný tón houslí (nebo co to do háje je), jejichž majitel evidentně neví, jak na ně hrát a hlavně KDY PŘESTAT. Ovšem, opravdu nevím proč, možná mám nějakou poruchu v mozku, ale nebylo to zase až tak hrozné, jak jsem si myslel. Dostalo by to ode mě tak 5%, ale i tak to na tu hvězdu není. A navíc - prosím vás, 5x týdně? Vážně?
Sám doma 4: Chceme náš dom späť! (2002) (TV film)
Panebože, panebože, panebože. Ať tento film navždy upadne v zapomnění! Totálně to ničí starou dobrou klasiku s Culkinem!
Vianoce na nože (2006)
Puntičkářský optik, který musí mít Vánoce naplánované na sekundu. V tomto případě mi je líto za každý dolar, který lidé za tuto blbost utratili. Tento film si dle mě zaslouží podtitul "Nejhloupější film z vánočního prostředí". Doufám, že už nikdy nespatřím žádnou scénu z tohoto díla.