Recenzie (1 825)
Odrazy (2016)
Likvidace člověka totalitním režimem v posledním filmu Andrzeje Wajdy.
Mastičkář (2023)
Trochu červená knihovna, což odpovídá době vzniku předlohy, ale vynikající provedení a obsazení to vynahrazuje. Obzvlášť Maria Kowalska je sladká.
Esperando a Dalí (2023)
Kuchařská feel-good dramedie ze španělského středomoří 70 let.
Charles Bronson, symbol mužnosti (2020) (TV film)
Tahle francouzská série dokumentů o filmových hvězdách mě vyloženě baví.
Flora a syn (2023)
Zatím to nejlepší co jsem od Carneyho viděl. Jak mě Sing Street nebavilo, tak tohle se fakt povedlo. Eve Hewson hraje skvěle.
Klíč k srdci (2023)
Filipínský remake korejského filmu Geugeotmani nae sesang (2018).
Barbie (2023)
Vizuálně vypiplaná, ultra barevná a pěkně obsazená feministická agitka, která se tváří chytřeji než ve skutečnosti je. Co je ale trestuhodné je nuda, která se tak po půlhodině dostaví.
Ještěr (2023)
Příběh sice není nic originálního, ale provedení a zejména Beniciův výkon jsou skvělý. Cením muziku, která tvořila 70% atmosféry a střih, kterej byl správně divnej. Nechce se věřit že je to režisérův celovečerní debut.
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Nejpovedenější Wesova videokniha z řady Dahlových povídek. I když po nějaké době se ten styl omrzí.
Labuť (2023)
Jedna z vážnějších Dahlových povídek bez pointy. Wesova forma je tady spíš na obtíž.