Recenzie (1 824)
Highlander (1986)
Jo jo, zestárlo to slušně. A jak jsme z toho v dětství prděli 😀
Podozrivá (2022)
Nevím na čem střihač frčel, ale nedává to vůbec smysl.
Umenie jesť a milovať (2023)
S dobrým jídlem se překonaj všechny smutky.
Dokonalé dni (2023)
Óda na všednodenní rutinu. Jakušo dal svou postavu výborně a vlastně jí rozumím.
Soudain seuls (2023)
Solidní vztahový survive dobrodrůžo.
Školní poklad (2020)
Dlouho jsem to odkládal a zbytečně. Výborná filmařina, parádní příběh a skvěle hrající kluci.
Největší hity (2024)
Standardní romanťárna s dobrým nápadem a soundtrackem.
Baby na úteku (2024)
Doslova devadesátkovej film. Obsazení super, ale příběh slabota. Coeni prostě musej pracovat spolu.
Sborovna (2023)
Parádní psychologický rozbor fungování společnosti. V něčem mi to trochu připomnělo light verzi Jagten (2012).
The Curse (2023) (seriál)
Bizár, kterej se celou dobu tváří jako něco jinýho i když pomalu, nenápadně buduje atmosféru. Že si všechno nechají do posledního dílu jsem nečekal a chápu diváky, kteří to vzdali a tu experimentální formu ala The Office nedali. Emma Stone předvedla celý svoje herecký spektrum, takže se nedivím, že do tak divnýho projektu šla.