Posledné recenzie (1 237)
Duna: Časť druhá (2024)
Netřeba psát další komentáře, dvojka si udržela kvalitu jedničky a Bardem je nejlepší.
Poďme kradnúť kone (2019)
Pomalej filmeček, kdy hlavní postavy dohání půl století pohřbené staré vzpomínky a pocit viny. A je tam všechno co patří do Skandinávie. Borovice, sníh, srub a Stellan Skarsgärd. Pro diváka sice nedojde k žádnýmu dramatickýmu závěru, ale strašně dobře se na film koukalo.
Hranica (2023)
Jako každej, mám na uprchlíky svůj letitej názor. Ale budu-li hodnotit film samotnej, tak musím uznat, že Agnieszka Holland je takovej profík, že mě tímhle filmem docela rozsekala.