Recenzie (139)
Noc patrí nám (2007)
U tohohle filmu jsem se dlouho nemohl rozhodnout, protože skvělé scény jako honička v dešti, drogové doupě a scény ve vysoké trávě mi kazil zbytek filmu, který mi přišel trochu dlouhý... Eva Mendes je jako vždy fine a Joaquin Phoenix, kterého jsem neměl rád, zase překvapil.
Interstate (2002)
Jeden z málokterých filmů u kterých jsem zapomněl u konce zavřít čelist. A kde mi nezbývá než jen snít, že mě potká Grant nebo zda se jinou náhodou na dálnici 60 nedostanu. Tohle roadmovie v podobě měst, které se vyznačují svými typickými vlastnostmi na mě více než dolehlo. Bob Gale mě opět nezklamal!
Sweeney Todd: Čertovský holič z Fleet Street (2007)
Já jsem strašně, ale strašně zklamaný. To chladné a nelidské prořezávání hrdel Todda mi vůbec nesedí do ironického přístupu Tima Burtona a jeho světa. Nebýt temné atmosféry Londýna a Johnyho Deppa, tak ani nevěřím, že to natočil on. Celý film se mi dlouze táhnul a celou situaci pro mě zachraňovala jen Helenka Bonham Carter. No doufám, že se to příště znovu povede pane Burtone. A poslední otázku,,, Jaktože není hudba od Elfmana?? --- 45%
Mickey Mouseov klub (2006) (seriál)
Už to není to, co bývalo dřív... Zde by velmi dobře platilo, skončit v tom nejlepším! Ale i přesto dívat se na to dá... :-)
Dievča na roztrhanie (2002)
Bavil jsem se, ale některé klišé a podání už ohraného scénáře opravdu někdy zadrhávalo mé nadšení...
Lesný duch (1981)
Takhle jsem se už doopravdy dlouho nebál. Jen škoda, že zde bylo několik komických scén, u kterých jsem se spíše smál...
Angel-A (2005)
Nádherný styl, který mě vždy táhl, škoda jen pomalejšího rozjezdu. I přesto unikátní dílo Luca Bessona... :-) Jamel a Ria i přes přes výškový rozdíl k sobě neuvěřitelně sedí. Každý na tenhle film reaguje jinak, ale i přesto se najdou lidi, kterým se do paměti určitě zapíše.
Zodiac (2007)
Z počátku úžasně navozená atmosféra 60.-70. let umocněná vraždami, ze kterých opravdu běhal mráz po zádech. (obvzláště scéna u jezera) Škoda jen mírné komplikovaného konce, kdy se zde těch postav už vyskytovalo hodně, nicméně stále na vysoké úrovní a ty skoro tři hodiny mi utekli jako voda...
Ratatouille (2007)
Lidi nelidi, tenhle film žeru i když je s krysama... Moc nádherný a dojemný filmeček o tom, že rodina má držet pohromadě stejně jako naše největší zájmy a chutě, které nás nemají nikdy opustit...
Hore bez (2003)
I když je to mimo můj styl, tak jsem velice příjemně bavil, protože to co někdy holky z kalendáře vyváděli, to stojí za vidění...