Obľúbené filmy (10)
Amélia z Montmartru (2001)
Krásné pohlazení na duši, kdy poslední scénu si s hudbou Yanna Tiersena užívám plnými doušky. Moje berlička při špatné náladě s užasným charismatem a neobvyklými zákoutími nádherné Paříže.
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Nejjednoduhší, ale při tom nejklasičtější díl celé ságy. Je to také jediný díl, ve kterém se nevyskytuje císař. Postupné seznamení s postavami staré trilogie přijemně uvozuje další dva díly staré trilogie. Polovina filmů by snad ani nemohla existovat bez SW. Protože v té době způsobil totální filmovou revoluci, jak v tricích nebo zvuku.
Fidlikant na streche (1971)
Proč je to můj nejoblíbenější muzikál? Protože nádherně zobrazuje lidskost a úmorný život chudých lidí, kteří i přes všechny nesnáze si najdou nějaké menší světýlko ve svém životě. Citlivá hudební podívaná v hudební režii Johna Williamse.
Schindlerov zoznam (1993)
Tohle ani nějak moc neide komentovat, kdo neviděl neuvěří! + něpřekonatelná kamera Kaminského.
Smrť panien (1999)
Poporvé jsem tento film si zapnul, když sem chtěl spát, ale to jsem udělal chybu, protože mě vcucnul tak, že už sem spát pak ani nemohl. Sladěnost hudby, barev, 70. let je jednou z nejkrásnějších podívaných pro náročnější diváky.
Stratené v preklade (2003)
Nejkrásnější film o tom, že muž a žena dokáží být velmi dobří přátelé a s tím ukázat i nejrůznější zajímavosti z Tokia.
Elizabethtown (2005)
Silně zidealizované, ale já si prostě takové filmy užívám, protože člověk si vždy musí najít v životě nějakou tu radost!
Fargo (1996)
Skvělé prostředí se skvělými herci, kdy přirozenost postav je to nejlepší z tohoto filmu! A nezapomenutelná scéna s drtičem :-P
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Krásné atmosférické dílo Spielberga s Kaminského kamerou o tom jak stylově se dá podvádět. Pro mě kvalitní oddechový film.
Pyšná princezná (1952)
pohádka na kterou se dívám vždycky, když je příležitost a při tom mě stále ještě neomrzela...