Recenzie (117)
Dámský gambit (2020) (seriál)
Řečno šachovou terminologií, zahájení bylo dobré, koncovka skvělá, ale střední hra mě připomínala Klabzubáky, kde taky bylo jasné, že nemůžou prohrát... Jo a btw. Hikaru no go bylo lepší :-)
Barbaři (2020) (seriál)
Podle námětu bych čekal, že se mě seriál bude hrozně líbit, ale oproti podobným (Vikingové, Britannia, Last Kingdom) byl tenhle docela slabý. Nějak mě to celých 6 dílů neuchvátilo... Nejlepší na celém seriálu byla "studená" Němka, ze které se nakonec vyklubala spíš francouzska. Jo a poslední bitva, na kterou člověk celou dobu čeká, taky nic moc.
Jack Ryan (2018) (seriál)
Takovej mladsi braska Homelandu. Trochu moc naivni, ale proc by ne...
Kalifát (2020) (seriál)
Celou dobu dobry, ale ten konec to cele zkazil. Prislo me to ponekud prekombnovane...
Malé ženy (2019)
Ale teda verze z r. 1994 byla o fous lepsi. Nejsem fanousek zmateneho stridani casovych rovin a mam pocit, ze pokud bych vcera nevidel tu starsi verzi, kde vsechno plynulo hezky primocare, tak bych byl tady z te docela zmatenej.
Rambo: Posledná krv (2019)
Jakoze nejlepsi z celyho filmu byly ty zabery z predchozich dilu na konci. Jinak uplne zbytecnej film...
Herbert v ringu (2009) (TV film)
Kdyby to melo jeste hodinu navic, tak to nemusel byt spatny film.
Ptáčata (2010) (seriál)
První série byla super. Druhá už byla o něco horší, ale pořád hodně dobrá. No a třetí byla spíš takový epilog. A je škoda, že tam neukázali, nebo alespoň neřekli, co se stalo s ostatníma dětma, hlavně s Klaudií.
Kúzelnik Žito (2018) (TV film)
Cekal jsem, ze to bude blbost. Ale ze az takova, ze me to v pulce prestane bavit, tak to jsem necekal. A hlavni hrdina je tak akorat na presdrzku.
Persuasion (1995)
Herci sice moc nepasovali do filmu odehrávajícím se na začátku 19. století (Anna byla taková celkem stará a ne moc hezká, paní admirálová a paní Russelová zase vypadaly jak ze současnosti), ale zase jejich postavy byly hrozně zábavné a (pokud to budeme brát jako satiru) dobře vybrané.