Obľúbené filmy (10)
Leon (1994)
Votrelec (1979)
Když jsem na tom byl někdy ve třetí třídě v kině, tak jsem potom nemohl usnout, asi měsíc jsem se uklidňoval, že vzhledem k vzdálenosti k nám může vetřelec přiletět až tak za několik týdnů, když to pak dávali v TV, tak jsem se raději díval na Dívčí válku F. R. Čecha (toho rozhodně nelituju:-)) a teď už jenom nechodím v noci do sklepa.
Matrix (1999)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Barbar Conan (1982)
Poprve se mi moc nelibil, ale cim vicekrat jsem Conana videl, tim lepsi se mi zda.
Excalibur (1981)
Vtedy na Západe (1968)
Nekonečný príbeh (1984)
Noc na Karlštejne (1973)
Ovládací panel