Recenzie (217)
Francouzská revoluce (1989) (TV film)
Opravdu dlouho to tu na mě koukalo, než jsem si to pustil. Sakra proč jsem na to nekoukal již dříve? Francouzi se vyšvihli. K 200. letému výročí revoluce natočit takovýto výpravný film je fakt bomba. CO je důležité, je fakt, že se to přesně drží i historické skutečnosti, což by divák mohl ocenit. Přehlednost mezi postavami je také dobrá a k tomu ty kostýmy, prostředí apod. No doporučuji všem. Za mě obrovský palec nahoru.
Pán Pip (2012)
Snažím se dívat na filmy s tématikou různých lokálních konfliktů a jsem rád, že takové filmy vznikají, jelikož je to zase jiná cesta k tomu, aby se na ně nezapomnělo. Stejným případem je i film Pan Pip pojednávající o Kokosové válce probíhající na Papui- Nové Guinei. Co je úsměvné, je i to, že zde hraje jednu z hlavních rolí Doktor House. Člověk si těžko zvyká na herce, který je typický jen pro tu svou nejznámější roli.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Tak je za mnou první společný film všech superhrdinů. Celkové pocity byly všelijaké. Ale asi nejdůležitější pro mě bylo to, že až druhá polovina mě nadchla a měla akci. První půlka mě až tak moc nebrala, místy jsem se docela nudil. Ale celkově to bylo fajn.
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Už od první chvíle, kdy jsem začal sledovat Marvelovky, jsem měl k tomuto filmu nějaké předsudky. Moc se mi do něj nechtělo a hlavně mi přišel trapně komický převlek hlavního hrdiny. Po zhlédnutí? Po Thorovi druhý nejlepší snímek od Marvelu. Jen tak dál.
Thor (2011)
Na Marvelovky jsem se začal dívat se zpožděním a můj první zkouklý film byl až Iron man. Po shlédnutí Thora mohu říct, že je to pro mě zatím nejlepší film od společnosti Marvel. Výborně zvolené a uchopené téma.
Dukla 61 (2018) (TV film)
Poprvé jsem o tragédii, kde zahynulo tolik horníků, slyšel až prostřednictvím toho filmu. Osobně semi více zamlouval první díl. Druhý už byl slabší a bohužel některé scény divák ne zcela pochopí. Sám jsem s některými částmi měl problém. Ale i tak se podle mě jedná o velmi úspěšný snímek a jednoznačně mohu doporučit ke zhlédnutí.
Eštebák (2011)
Po doporučení jsem si film také pustil. Byl jsem snímkem mile překvapen. Jiřího Mádla mám rád a bylo vidět, že tahle role mu sedla. Téma bylo zvolené také dobře, protože filmů, které popisují hrůzné praktiky komunistické StB, není nikdy dost.
Iron Man 2 (2010)
Můj problém je, že s velkým počtem shlédnutých filmů si po čase moc nepamatuji děj. Na tento film jsem se začal dívat, aniž bych matně věděl, co bylo v jedničce. Ale to moc nevadilo a bylo to super. Snad jsem přišel na chuť Marvelu a z dalších kousků nebudu zklamanej.
Neuveriteľný Hulk (2008)
Když jsem byl donucen se dívat na Marvely, tak jsem se popravdě bál. Po Iron manovi přišel Hulk. Slyšel jsem, že se jedná o jeden z těch slabších kousků od Marvela. Za mě ale super a jestli to tak půjde dál, tak budu mile překvapen. A aspoň mám na čas o filmovou zábavu postaráno.
Snehuliak (2017)
Nesba jsem nečetl a příběh popravdě moc neznám. Sám si myslím, že ten, kdo knihy nečetl nebo alespoň nemá dobré povědomí, o co v nich jde, tak některé scény vůbec nepochopí. To se stávalo i mně. Dobrou třetinu filmu jsem nepobral. Bohužel to se pak odráželo na mém hodnocení. Za mě průměr.