Recenzie (217)
Hastrman (2018)
Jedná se o první režijní počin Ondřeje Havelky. Podle mě se úkolu zhostil více, než dobře. Skvělé téma, krásné prostředí, výborná doba (19. století má prostě něco do sebe) a hlavně perfektní obsazení. Osobně sice moc neholduju Polívkovi a Maryškovi, ale v tomto filmu jim role evidentně sedly. Jinak Karel Dobrý v hlavní roli? Sakra, to byla super volba. Občas jsem sice moc nepobral některé chování hlavních postav, ale nakonec si zaslouží určitě zmínku závěrečná scéna, ta byla za mě top.
Van Gogh: Příběh (2010) (TV film)
Pěkný hraný dokument. Jednu hvězdu musím srazit za to, že se mi do role Vincenta vůbec nehodil Benedict Cumberbatch.
Trestanec (2017)
Na film jsem se těšil, ale přišlo pro mě bohužel zklamání. Moc se mi nelíbilo prolínání vzpomínek a aktuálního dění, ale je to jen můj pocit, který mi hodnocení o trochu srazil. Tím však film neodsuzuji a myslím, že si zaslouží další diváky.
Záhrada (1995)
Film na dlouhé podzimní večery, který opravdu překvapil. Lehce umělecký, což mu dodávalo velmi pozitivní nádech. Jednoznačně plný počet.
Po stopách Van Gogha (2000) (TV film)
Zklamání. Celých 50 minut se jen čtou Vincentovy dopisy, ze kterých člověk poznává jeho náladu a život. Vše je pak doprovázeno jeho obrazy. Vydržel jsem to 20 minut, ale pak mě to prostě nebralo.
Americká krása (1999)
Vůbec nevím, co si o tom filmu mám myslet. Osobně mě nejvíc bavila poslední půlhodina. Tam jsem všechno pochopil a všechno se pořádně vybarvilo. Jinak jsem měl stejné pocity, jako například z filmu Requiem za sen.
Muž, který přecenil českou duši aneb Útěky Josefa Brykse (2007) (TV film)
Co víc napsat, velmi povedený dokument o Josefu Bryksovi a dalších hrdinech. Je opravdu ostudné, že takto velkého hrdinu dostal vlastní národ.
Všetko alebo nič (2017)
Dost jsem se toho bál a do kina jsem na to ani nešel. Kdyby to nepouštěl Kinematograf bratří Čadíků, tak se na to ani nepodívám. Ale nakonec to bylo super vtipné a bavilo mě to, zase český film, který není vůbec k zahození.
Kráska a zviera (2017)
Bál jsem se, co to bude, ale nakonec se z toho vyvrbil docela pěknej film. Na můj vkus kdyby úplně vynechali zpěv, nebo ho razantně omezili, byl bych spokojenější, ale i tak to bylo dobrý. A co bylo nejlepší samozřejmě oživlé věci v zámku.
Toy Story: Prehistorický (2014) (TV film)
Tak to máme komplet a teď už jen čekat na tu čtyrku. I když viděno se slovenským dabingem, tak to špatné nebylo, ale k těm výborným příčkám to zatím taky nedosahuje.