Recenzie (3 703)
Policajti (2003)
Pohodova svedska komedie.
Peklo (2003)
Jeden z tech lepsich Van Dammovo filmu. Netradicne tu neni Van Damm nezranitelny a bitky jsou hezky na pesti a ne zadna salta atd.. na Damma netradicni film a je videt, ze mu to prospelo.
Pearl Harbor (2001)
Mohlo to bejt trochu kratsi, takle mi to prislo dost natahovane, ale jinak to je vynikajici mix akce, valecnyho filmu a romantiky. Pri utoku na Pearl Harbor se mi tajil dech. Uzasne triky i hudba a herci hrajou taky slusne. Jeden z mych oblibenych valecnych filmu.
Neporaziteľný (2002)
Nebylo to tak strasny, jak jsem si podle pribehu myslel, ze bude. A Falk v jine roli nez Columbo je proste uzasnej. Skoda, ze tu neni vic boxerskejch zapasu, takle to je skoro furt jen okecavani, zarizovani a cekani na finalni zapas, kterej je celkem slusnej, ale presto nic tak extra, jak bych od dvou neporazitelnejch cekal. Proste takovej film co nenadchne, neurazi a u kteryho jsem se nenudil.
Nemesis (2003)
Slusne natoceny becko.
Návštevníci: Cesta do Ameriky (2001)
Na prvni dily to nema.
Superhrdinovia (1999)
Banda tak debilnich "superhrdinu" v cele s mym oblibenym Stillerem, ze se to ani neda popsat. To se musi videt.
Mulit (2003)
Tak uchylny az je to uzasny.
Muž tieňa (1994)
Neznama a v celku povedena comicsova adaptace, dost podobna batmanovi.
Monty Python: Zmysel života (1983)
Opet vynikajici pythoni, a ten predfilm...