Recenzie (3 703)
Zlodej zostane zlodejom (1991)
Povedena akcni komedie.
Scarface (1983)
Opet vynikajici Al Pacino ve skvelem (a jednom z nejlepsich) mafianskem filmu se spoustou nezapomenutelnych scen.
Zabít nebo zemřít: Hráči - série sedmá (2001)
Zajimavej namet, ale nedotazenej.
Zabijak (2003)
Fuuuj sracka Seagale chcipni uz.
V zajatí Yakuzy (2000)
Na tenhle film jsem se moc tesil, a pak me priserne zklamal. Desna nuda.
Utopenec na úteku (1998)
Jedna z Leslieho nejlepsich parodii.
Talent pána Ripleyho (1999)
Velmi nadprumerny thriller s vynikajicimi hereckymi vykony.
Pupendo (2003)
Dalsi super film od Hrebejka, kterej se sice nevyrovna Musime si pomahat nebo Peliskum, ale i tak je hodne povedenej. Nejlepsi je uvodnich zhruba 30 minut, to je naprosto perfektni komedie, ktera mistama i pripomina Pelisky. Pak se ale trochu zvazni, ale i tak je tenhle film hlavne komedie se spoustou super hlasek. Problem je, ze se obcas tvurci zabejvaj necim moc dlouho, takze vystrihat z filmu nakejch 20 minut by neuskodilo. Co se tyce hercu, tak to je proste ceska hvezdna sestava. Polivka, Dusek, Holubova i Cibulkova proste nemaj chybu a pozdejc se k nim pripoji i vtipnej Pavel Liska. Navic ma film v pohode hudbu a peknou kameru. Ale precejen par veci k dokonalosti chybi, takze dam jen hodne dobry 4*.
Prízrak univerzity (2001)
Slusna vyvrazdovacka.
Pravdivé lži (1994)
Arnold v jedne ze svych nejlepsich roli. Zacatek je naprosto uzasnej, hodne dobra rezba, prostredek nic moc, tady se reziser zameril vic na komedii a konec opet vybornej. Na 5* to nebude, ale presto to je jeden z Arnoldovo nej filmu.