Reklama

Reklama

Černý zpěvák nepřináší jen líbeznou píseň, ale i bolestivou smrt. Studenti usedající do univerzitních lavic netuší, že se nad nimi snáší temný tón jeho smrtelné ukolébavky. Jako přízrak univerzity tiše prochází učebnami i kolejemi. Jeho repertoár tvoří bolest, krev, agónie a řev umírajících obětí. Kdo se však skrývá za jeho maskou? Jaké jsou jeho skutečné motivy? Proč vraždí v pravidelných intervalech? Proč své oběti brutálně zohaví? Jedná se o zlo sahající až do šestnáctého století, nebo se v černém hábitu skrývá úchylný vrah? Nevíte? Měli byste... Protože - nevědomost zabíjí! (Vapet Production)

(viac)

Recenzie (42)

Paldini 

všetky recenzie používateľa

Já se bavil maximálně. Z temné detektivky s humornými prvky film přerostl v hodně absurdní vyvražďovačku až čističku všeho, co bylo v blízkosti. Vynikající bylo varování mladšího detektiva svému staršímu kolegovi, obzvlášť vzhledem k tomu, co následovalo. Samozřejmě jako vraha jsem tipoval v průběhu filmu skoro každého. Jen toho, kdo jim nakonec byl, jsem neodhadl. ()

klerik 

všetky recenzie používateľa

ANATÓMIA+TEMNÁ LEGENDA Celkom zaujímavá španielska vyvražďovačka. Mordy nie sú síce nijak výnimočné, ale odsýpa to pomerne ľahko, erotických scén je dosť, krvi tiež... Miestami prekvapivý čierny humor tiež poteší... Filmík dokázal vytvoriť celkom solídnu atmosféru a maskovaný zabiják pôsobí dostatočne zaujímavo, aby nezanikol v súčasnom kvante killerov... ()

Reklama

tron 

všetky recenzie používateľa

"Internet je sviňa vec a chatovanie prináša smrť." Slasher o tom, ako VRESKOT stretol v Španielsku CANDYMANA, ZVONÁRA U MATKY BOŽEJ a nemeckú ANATÓMIU. Toľko v krátkosti o tomto španielskom kúsku, prinášajúcom štedrú dávku sexu a krvi a na moje prekvapenie tiež obdivuhodne nezaujímavé dievčence. Páčila sa mi atmosféra starodávnej univerzity, opradenej legendami, kde ešte v modernej dobe pretrvávajú staré tradície, ale inak priemer. P.S. Čo sa týka identity vraha, dúfal som, že takto skončí VRESKOT 3 (a samozrejme neskončil). ()

arie 

všetky recenzie používateľa

Chabý španielsky pokus o variáciu na americký slasher, ktorý však neprináša do žánru nič nové a ani zaujímavé, teda nesie sa na vlnách béčkovej produkcie a okrem jednej vizuálne intresantnejšej scény - psychedelická vražda narkomana - neponúka prakticky nič zaujímavé, resp. nič, čo by sme už nevideli mnohokrát v zámorskej konkurencii. Vraždy sú, teda až na tú, ktorú som spomínal, zúfalo nenápadité, i keď režisér sa snaží o čo najkrvavejšie prevedenie, no a dobrú mienku filmu nerobia ani herecké výkony. Horor má v Európe bohatú tradíciu, no tento plagiát amerických béčkových vyvraždovačiek, okorenený pár sexuálne dráždivejšími scénami, mu príliš dobré meno nerobí. ()

MIMIC 

všetky recenzie používateľa

Šialený vrah sa potuluje univerzitou. Je maskovaný. Používa bodnú zbraň. Vyberá si prostoduché prsatice. Komunikuje prostredníctvom moderných technológií. Rád sa objavuje na toaletách. Obeti, ktorá ho chce demaskovať, ochotne vyhovie... Niekto tu jednoducho príliš pozeral Vreskot, čo by príliš nevadilo, pokiaľ by ním nebol fascinovaný do takej miery, že stráca sebaúctu. Tu už nejde o štýlový horor, ale o nedostatok inšpirovanosti. Rovnakým neduhom trpí napr. i del Torova hollywoodska prvotina Mimic (votrelecké filmy, najmä trojka). Zatiaľčo sa však Mimic snaží o "pozitívnu recykláciu", Prízrak univerzity sa nesnaží (takmer) o nič. A zabúda na retrospektívne vedomie diváka, čo prezrádza i neúctu k percipientovi. Tam, kde by talentovanejší autor využil mystickú atmosféru neskorogotického Španielska (Salamanca) a filmu tak dodal príchuť Mena ruže, náš režisér radšej siahne po soft porne (mimochodom dobrom). Film ale kupodivu vôbec nie je až taký zlý, ako by sa mohlo podľa predchádzajúcich riadkov zdať, možno z prostého dôvodu, že ide o film španielsky (čím to, že v každom španielskom filme je vždy hneď niekoľko supercharizmatických hercov?). Scéna vraždy narkomana aranžovaná v psychedelickom štýle s citáciou Deep Rising a obrazov abstraktného expresionizmu je dokonca úžasná a ani vrahovo "predátorské" videnie neurazí. Je to béčko, na ktoré sa dá pozerať viac než raz, vaše srdce si však pravdepodobne nezíska. Mimochodom, súčasné horory a thrillery sú príliš zaťažené technológiami (mobil, e-mail, TV, PC, kamera, video, watchman...), čo na strašidelnosti vôbec nepridáva - technokraciu divák intuitívne vníma ako krajne neosobnú, čo s iracionálnou podstatou strachu nemá nič spoločné. Buď prídem s prvotriednym scenárom, alebo na súčasné pípajúce hračky rovno zabudnem. ()

Galéria (3)

Reklama

Reklama