Recenzie (2 096)
Případ Roubal (2021) (seriál)
Odporúčam.
Deväťdesiatky - Kleopatra (2022) (epizóda)
Super práca!
Gump - pes, ktorý naučil ľudí žiť (2021)
Síce vykrádačka, ale kvalitne spracovaná. Na psi mám slabosť. 🤷
Stíny v mlze - Tanečnice (2022) (epizóda)
Nuda a nuda a nuda!
Odznak Vysočina - Zlobába (2022) (epizóda)
Des a hrôza. Nič, čo by stálo za reč.
Stíny v mlze - Klec (2022) (epizóda)
Nuda v Brne, teda pardon, v Ostrave. A ešte jedna poznámka: Špalková vypadá hrozne!
Posledný súboj (2021)
Dobré to bolo.
Dvojka na zabitie (2021) (seriál)
Viac trápne ako vtipné a ten Prachař mi tam nepasuje 🤮
Gottwald (1986) (seriál)
Treba to vidieť, hodnotenie je veľmi závislé od veku recenzenta a jeho skúsenosťami s vtedajším režimom.
Ubal a zmizni (2021)
Guy Ritchie rules! Ušlo to aj casting ok.