Recenzie (27)
Planéta Zem - Season 1 (2006) (séria)
Poučné, zajímavé, nádherné! 150%
Black Books (2000) (seriál)
His best friend is a panda.. No no no!!! :D:D:D Nejlepší seriál! :)
Popoluška: Sladkých šestnásť (2008)
O ničem film.. Nevím proč už takovéhle filmy na základech jiných točí.. kravina...
Ja, zloduch! (2010)
Hrozné herecké obsazení, děj normální.. Nic moc... Vůbec se mi to nelíbilo...
Titanic (1997)
Miluji ten film, příběh dívky, která měla svůj život naplánovaný od úplného začátku a změní to kluk, který si život plánuje sám, ze dne na den, z minuty na minutu! Začíná dělat věcí, které by neměla a líbí se jí to a cítí, že takový život se jí více zamlouvá! Myslím si, že Cameron ví co člověka udrží u filmu, je tu vše.. Láska i nenávist, katastrofa, naděje, všechno co osloví ! :)
Jazero smrti (2008)
Hodně mě to překvapilo jakým stylem si děti hrají, všechny bych pozabíjela, ale hlavně jsem fandila té ženě, už byla tak blízko...
Pokémon (1997) (seriál)
Měla jsem ráda jako malá ty první díly....Kde našel ty svoje prvni pokemony nebo si je vybojoval, do takovýho 135 dílu dobrý, ale pak už to šlo do hov*n ....
Titanic 2 (2010)
Všechno špatně! Nechápu o co se jako snažili... Takhle to akorát podělali....
Twilight sága: Nov (2009)
Tu dvojku nemuseli ani natočit... Stejná kravina jak ta jednička..
Súmrak (2008)
Vůbec se mi to nelíbilo!!!