Recenzie (907)
Da Vinciho kód (2006)
Jako adaptace knihy fajn, jako film sám o sobě zřejmě nudné a nepochopitelné. Ale mě stačí ke štěstí když McKellen prostě mluví.
Superman sa vracia (2006)
Méně akce, více příběhu. Velkolepý návrat největšího hrdiny Ameriky. Sežral jsem to i s navijákem.
Studio 60 (2006) (seriál)
Seriál ze zákulisí americké komediální show ala Saturday Night Life. Vybroušené dialogy, neokoukaní skvělí herci a Matthew Perry jako třešnička na dortu. Heroes jsou fajn, ale Studio 60 si prostě zamilujete.
Spojenec (2006)
Člověk by řekl, že další film o vyloupení banky nic nového přinést nemůže. Omyl. Může být originální, může být nápaditý a můžete se u něj hodně bavit. A Clive Owen si nekompromisně razí cestu do první ligy.
Sólokapr (2006)
Po Match Pointu jsem čekal něco lepšího. Scarlett do role totálně nesedí a její nejlepší scéna je... ano, v plavkách. Není to vtipné, není to napínavé, není to allenovské. Snad bude líp napřesrok.
Silent Hill (2006)
Tomuhle žánru se většinou vyhýbám, ale Silent Hill se mi líbil. Perfektní atmosféra, skvělá kamera. Pak že hry nejdou zfilmovat kvalitně.
Scary Movie 4 (2006)
Trpěl jsem už při trojce, ale tohle je moc. Tohle není parodie, tohle je trapný slepenec všeho, co tvůrci viděli letos v kinech, a řekli si, že to okopírují a trhnout na tom. Smutné.
Rozchod! (2006)
Romantická komedie? Kdepak. Spíše drama o vztazích. Velice pravdivá sonda na téma, proč muži nechápou ženy a ženy muže.
Rafťáci (2006)
Lepší než Snowboarďáci? Ani omylem. Stupidní postavy, nulový příběh, zoufalé pokusy o rádobyvtipné situace. Na Ro(c)k Podvraťáků mě nikdo nedostane.
Prachy dělaj člověka (2006)
Vzhledem k tomu, že českými kiny většinou brázdí český filmy o "velkých problémech malých českých lidí", jsem z téhle žánrovky nadšený. Čeští Dannyho parťáci se sice nekonají, ale jinak velice solidní. Už jsem přestával doufat, že se zase jednou budu bavit u tuzemského snímku.