Recenzie (249)
Spy Kids (2001)
Rodriguez pro děti? A se svými herci? Příjemné překvapení.
Dvaja pátrači: Spy Kids 2 (2002)
Hvězdička navíc za strýčka Mačetu
Sloní muž (1980)
Kupodivu kladná role Anthony Hopkinse. Jinak síla, veliká síla.
Sin City - mesto hriechu (2005)
Předlohu neznám, ale film se mi líbil hodně. Nejoblíbenější scéna - Jackie Boy a Dwight v autě cestou na "smetiště", to nemá chybu...
Sweeney Todd: Čertovský holič z Fleet Street (2007)
Burtonovské, leč smutné. Nádherná atmosféra, úžasný Johnny a rozkošná "paní Burtonová".
Santa je úchyl! (2003)
Billy Bob je úžasný zviře a ač sprostý jak dlaždič, přesto neodolatelný. A dobře Američanům tak. MY máme Jéžiška, jak správně poznamenali jiní kolegové zde.
Spawn (1997)
Když byly děti malé, dlouho jsme ho znali jen z tzv. pogů. Neznaly se nadšením, když přišel film. Nezklamal je, se všemi těmi efekty, a škoda, že natočili jen jeden díl. Písnička Marilyna Mansona je k tomu bezchybná.
Skala (1996)
Správnej film pro správný chlapy, odpověděla jsem kdysi manželovi po návratu z kina (on jít nechtěl) na to obligátní "jaký to bylo". Ačkoliv jsem ženská. Je to veliká paráda a Sean Connery zase zazářil.
Vydierači (1997)
Poněkud nešikovný český název (lepší by bylo otrocké Přebytečné zavazadlo nebo prostě Přítěž...což chudák Emily byla skoro pro všechny kromě strýčka Raye... a Vincenta, když přišel na to, že je s ní taky legrace). Příjemná pohádka o tom, jak smolařský loupeživý rytíř skrzevá čarodějníka přece jen k princezně přišel... Beniciovi to tady neskutečně sluší, přiznávám nekriticky. ("Máme rum, tequilu, rum... rum a tequilu. Co si dáš... ?")
Pohreb (1996)
Tři bratři v triku, kteří nevědí, co chtějí... A když už si vůbec nevědí rady, mstí se na mafiánovi, který jede po docela jiné koleji... Ach jo. Jedna hvězdička za hezkou Rosselini, dvě za mafiána Benicia, budiž mu země lehká... ačkoliv, kdo ví, tihle "umělci" mohli zpackat i prosté odrovnání konkurenta