Recenzie (249)
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Jó, bude to chtít druhou řadu! Já jsem se bavila.
To se vysvětlí, soudruzi! - Jak uškrtit mistra Šálka (2024) (epizóda)
Jo! Addamsovi mě hodně potěšili. I fujtajblová břichomluvecká loutka, evokující klauny, brr. Za mě dobrý.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizóda)
Mně to přijde jako docela dobrý fór. Určitě se budu koukat na další díly.
Princ mamáčik (2022)
Mně se to líbilo! Budař je zvláštní, svérázný a zajímavý.
Oktopus (2023) (seriál)
Celou tu dobu jsem čekala, jestli se Marika Šoposká zatváří jinak, než jako když kouše do citronu. A ono nic. Ale Krobot nezklamal a ani Zuzana Stivínová.
Oh, Shetlandy (1978)
Jestli je tohle ten filmeček o nespokojeném shetlandském poníkovi, tak je neskutečně půvabný. A poučný, protože doma je doma.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
3DD!3 a Tosim mi mluví z duše. Indy je Indy, i když je to děda, charisma má pořád úžasné. Honiček by neškodilo ubrat, hérdinka byla fajn, padouch byl padouch a závěr kapičku na slzičku...
James Bond: Len pre tvoje oči (1981)
Jedna navíc pro Chaima Topola.
James Bond: Moonraker (1979)
Vyšší hodnocení jen kvůli Čelisťákovi a jeho love girl...
Tajomstvo medeného pohára (1974) (TV film)
Tenkrát to bylo moc pěkné a teď už to asi vysílat nebudou... A ani tady nezmiňují mého favorita Giancarla Sisti, který hrál Lorenza Medicejského, vladaře a mecenáše...