Recenzie (643)
Godzilla II: Kráľ monštier (2019)
Vždycky ocením,když se o lidstvu mluví jako o rakovině téhle planety,protože to tak opravdu je.Jinak jde tenhle film mimo mě.Když jsem viděl tu tříhlavou saň,vzpomněl jsem si na Partičku,když Suchoš v Seznamce hrál tříhlavého draka.
Rocketman (2019)
Na jednu stranu jsem trochu zklamaný,ale na druhou stranu musím přiznat,že když jsem vyšel z kina,pískal jsem si I'm still standing a Rocketmana,takže to ve mně nějakou stopu zanechalo :-D
Villmark 2 (2015)
Začalo to slibně,prostředí bylo výborné,ale nakonec z toho vylezla jen nudná blbina.
The Cloverfield Paradox (2018)
Mám pocit,že jsem jediný,komu se to líbilo.
Ouija: Zrodenie zla (2016)
Mnohem lepší než jednička.Příjemné překvapení.
Pomsta znásilnenej (2010)
Ta holka byla tak strašně drsná,že jsem se ke konci už jen smál.
Plivu na tvůj hrob (1978)
Hodně dlouho jsem váhal,jestli se na to podívat.Měl jsem před sebou Strašáky,Poslední dům nalevo a Plivu na tvůj hrob.Vybral jsem si ten třetí a musím říct,že jsem to čekal horší.Jelikož už jsem viděl i americkou verzi a její pokračování,tak mohu říct,že originál ten zbytek strčí do kapsy.Hlavně svojí druhou polovinou.
Posledná nádej Věry Bílej (2018) (TV film)
Proč mě tenhle dokument zajímal?Protože jsem z Rokycan a vidět tolik známých tváří si nenechám ujít.
Walking Dead - Čo príde potom (2018) (epizóda)
Už to tu bylo napsáno několikrát.Scéna na mostě super,ale to potom už ne.
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008)
Na rozdíl od dalších dvou pokračování je tohle pecka.