Recenzie (149)
Deti prírody (1991)
Výborné!
Dievča na želanie (2009)
LFŠ 2011: Soderbergh se asi musel hodně nudit a rozhodl se, že unudí i diváka, jinak totiž moc nechápu, o co mu šlo. Ploché, hloupé, nudné.
Vodnické zpívánky (2011)
LFŠ 2011: Absurdně zábavní, perverzní, zpívající "film". Pinku nepinku, tohle nejde hodnotit jinak než odpadem, nebo 100% :)
Graffitiger (2010) (študentský film)
LFŠ 2011: Jeden z nejlepších filmů, které jsem na filmovce měl možnost vidět. Jednoduché, hravé, krátké, svížné, vtipné. Jen tak dál.)
Habermannův mlýn (2010)
LFŠ 2011: Přišlo mi to o ničem. Vůbec mě to nezasáhlo, ale je možné, že jsem toho měl ten den už dost. A alkohol ve výsledku napomohl jen vtipnému vyzněný hodně špatného dabingu.
Matka Tereza od koček (2010)
LFŠ 2011: Prý výborné psychologické drama, které mě nenechá v klidu, se zajímavou zápletkou, kontroverzním tématem a originálním (haha) plynutím děje (od konce k začátku). Psychologie nulová, v klidu jsem byl, zápletka byla obyčejná a filmů, kde se dozvím konec a končí se na začátku je mraky, tady mi přišlo, že to asi nebude mít konce. Hvězdičku za tu oživlou kočku - POZOR SPOILER - ve výsledku stejně umře! :)
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Četl jsem, viděl jsem... a málem jsem v půli odešel. HVězda za Helenu. Víc jsem v tom nenašel. Začínám mít pocit, že čeho se nechytí Nolan, tak to není ono. Na Harry "the dark wizzard" Potter bych klidně zašel :)
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Slintající roboti s vlasama a fousama? Bayi, ty už to nepij! :)
Kazateľ (2011)
Jedna hvězda za dobrou stopáž. Druhá hvězda za.... ááá počkat, na víc hvězd to vlastně nemá :)
4teens (2011) (seriál)
Na české poměry to není zas taková blbost, hravě to strčí do kapsy i serály pro "dospělé" typu ordinace, ulice, křehké vztahy. Dokonce mi to přijde i přirozenější než třeba Dawsonův svět. Takže 3 hvězdy? Inu proč ne :)