Recenzie (149)
Bastardi (2010)
Prosím, tohle už ne. Nevím věru, co vytknouti dříve. Prostě tohle už ne.
Walking Dead (2010) (seriál)
Spousta otravných klišé a docela předvídatelný děj. Jedna hvězda za masky, druhá hvězda za zkrácení času při nemoci. Ale další hvězdy si to podle mě nezaslouží. Docela zklamání.
Lovec trolov (2010)
Proč ne:) tento "dokumentární" styl mám docela rád, i norskští trollové byli super:) Jen ten příběh byl moc unavenej a nehercům jsem nevěřil ani ťuk.
Honba na čarodejnice (2011)
To ty peníze radši pošlete do Afriky, než natáčet takovéhle filmy.
Svetová invázia (2011)
Jednodušší scénář, jednodušší dialogy, jednodušší herci, kterým jsem toho moc nevěřil. Jedinej Aaron tam něco zahrál. Od tohoto filmu jsem ale nic neočekával, takže zas tak zklamanej nejsem. Ano objeví se tam spousta klišé, ale je to prostě víceméně průměrnej film do kina = vypnout mozek a koukat. Pokud v tom budete hledat hloubku a srovnávat s jinými (D9, Black Hawk Down), tak pro vás budou 2 hodiny téměř nesesitelně dlouhé! :)
Náš první hospodář (2009) (TV film)
Nějak jsem nepochopil, o co panu Procházkovi šlo. Asi mám jiné představy o tom, jak má vypadat dokument (ať už krátkometrážní, nebo klasický).
Drnovické catenaccio aneb Cesta do pravěku ekonomické transformace (2010)
Tak tohle se opravdu nepovedlo. Velmi zajimave tema, které samo o sobě má velký potenciál, zkrachovalo na hodně špatném a rádoby vtipném zpracování. Velmi dobře to vystilhl uživatel Ruut.
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
Na české poměry to není zas tak špatné. Vedle těch ordinací a ulic aspoň nějaký seriál, na který se dá dívat.
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Pěkné, svižné, hravé a hlavně dobře vygradované :) Rázem jsem zapomenul na nepovedeného Sólokapra:)
True Blood: Pravá krv (2008) (seriál)
Moc nerozumím tomu, co všichni na tom seriálu vidí. Měl jsem co dělat, abych dokoukal celou první sérii a dál pokračovat nehodlám. Rádoby drsný děj, rádoby drsný sex, rádoby originalita... takové twilight pro "dospělé".