Recenzie (608)
Priestupný rok (2010)
Taka trochu krajsia, americko-irska Rosamunde Pilcherova.
Deadpool 2 (2018)
Už som to raz použil. Druhykrát vyluhovaný čaj je už len teplá voda.
Posledná tvár (2016)
Charitativna, pokrytecka agitka povrchneho Holywoodu.
Kilmi, hilmi (2015) (seriál)
Yo Naaaaaa!!! :-D
SMS pro tebe (2016)
Rezijna a scenaristicka prvotina Karoline dopadla nad ocakavanie. Nie je to sice ziaden megahit, ani nic originalne, ale je to vtipne a prijemne sa na to diva. Som spokojny. Moze z nej byt dobra reziserka.
Himssen yeoja dobongsoon (2017) (seriál)
Neviem ci som niekedy videl, a ci este niekedy uvidim nieco roztomilejsie ako je Do Bong Soon.
Gwaenchana, sarangiya (2014) (seriál)
Tomuto serialu chyba ten faktor, ktory by dokazal udrzat moju absolutnu pozornost a ktory by mi pomohol vzit sa do deja. Serial nie je zly, funguje tam vsetko ako ma. Ale tak nejako sterilne. Niezeby ma nebavil, ale neiskri to. :-(
Shinui sunmool - 14il (2014) (seriál)
Absolutne dokonaly serial so skvelym scenarom a vybornym vykonom Bo-yeong Lee. Nelogickosti absolutne minimum, a skvele premyslene. Bomba.
Podoba vody (2017)
Znásilnená príšera, znásilnené umenie.
Thor: Ragnarok (2017)
Toto ma byt ten hit roku? Infantilny, prvoplanovy, radoby humor. To uz ste sa vsetci uplne zblaznili? Zla parodia na samu seba.