Obľúbené filmy (10)
Vzpomínky na lásku (2004)
Moja prva skusenosť s korejskou kinematografiou a hneď je z toho laska na cely život. Niečo tak nadherne, co vo mne dokaze vyvolat plno všemožnych pocitov som už dlho nevidel, ak vôbec niekedy. Ešte aj teraz, par rokov po poslednom zhliadnuti, sa občas prichytim, ako si niektore sceny premietam v hlave. A to sa veru často nestava.
Jackie Chan a čínsky poklad (1994)
Pre mňa to najlepšie, čo sa da v danom žanri vidieť. Užasna choreografia bojovych scen s gumenym Jackiem. Hlasujem za natočenie trojky, štvorky, päťky....
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Kto by si nezamiloval blaznivu Ji-hyeon Jeon?
Obchod na korze (1965)
Najlepši československy film. Bez debaty.
Lost Highway (1997)
Baekmanjangjaui cheot sarang (2006)
Prvoplanova oda na lasku. Korejci su ale taki majstri, že človek im aj toto zožerie. A to tak že sa nezmôže ani čokoľvek kritizovať, hoci by aj bolo čo. Vzniknuť to v Amerike (ale aj inde), je z toho brak. Pod kuzelnymi rukami Korejcov romanca par excellence. Jedna z naj.
Ima, ai ni jukimasu (2004)
Ak by som si mal predstaviť filmovu dokonalosť, vyzerala by nejako takto, ako tento film. Užasna zaplava citov, ktora postrada gyč, citovo nevydiera, len krasne a pomaly plynie až k prekvapujucemu zaveru. Ten film ma len jedinu chybu, no o to zasadnejšiu. A sice, že ma koniec! Je to najlepsi film, aky som kedy videl. A uz ho asi nikdy nic neprekona.
Golfová palica (2004)
Absolutny protipol americkych radoby romantickych filmov. Dôkaz o tom, že laska sa da vyjadriť aj inym spôsobom ako obrovskou kopou bezduchych, klišovitych fraz. Na lasku, netreba slov...
Fan chan (2003)
Nespominam si na iny film, ktory by dokazal bez prvoplanovosti, nenasilne a s ľahkosťou udržať po cely čas uprimny usmev na mojej tvari. Neda sa inak ako za plny počet.
Vôňa ženy (1992)
Herecky koncert Ala. Viac dodavať netreba.