Recenzie (118)
Vreskot 6 (2023)
Skoda, New York nevyuzity a zaslouzil by si fresh restart
Bod varu (2021)
Je kamera na jeden zaber kvuli obzvlastneni nekterych slabych dialogu a prumerneho nedopeceneho pribehu? Atmosferu to ale melo suprovou jen mam pocit, ze limitace kamery na jeden zaber nedovolilo rezii pracovat vic se zvukem, zabery, emocema a samozrejme strihem co by prinesli do filmu vetsi drama a emoce pro nas.
Niekto klope na dvere (2023)
Chybeli tomu koule
Babylon (2022)
Prilis casto to nefunguje a kdyz to funguje, tak to maka neuveritelne ale film to nezachrani. Finale totalni fiasko.
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Splachovaci panoptikum nudy
RRR (2022)
Mix infantilni venezuelsky telenovely a Bollywoodu s hriznym CGI. Ale od vsech akcnich scen nejde odtrhnout zrak a prijemny plottwistiky, ktery necekas te tu a tam udrzi u sledovani. Naivni, hloupa ale svezi a kdyz primourim oko a mozek, prijemna a originalni pohadka.
Z jiného těsta (2023)
Neco tak hloupeho jsem dlouho nevidel. Hloupe improvizacni dialogy(neverim, ze se nejednalo o improvizaci hetcu), rozmatlane narazky a "vtipy", uplne wtf nesmyslny pribeh hoden dnesni doby. Inkluzivni, hloupe hovno.
Hunt (2022)
Chtelo to vic akce, uz jen kvuli jak skvele jsou tu toceny. Asi je na case se zamerit na jihokorejsky filmy vic, oni proste fakt posledni roky umi tocit!
Nabídka (2022) (seriál)
Dekuju. Fantasticka filmarska, hereck jizda. Ted je cas si pustit Kmotra.
Moonfall (2022)
Almageddon z wishe