Recenzie (114)
Gentlemani (2024) (seriál)
V druhe pulce ztratilo tempo i styl :(
1883 (2021) (seriál)
Surovy RAW steak, polity filozofickými Sheridanovymi hlaskami. ANO, SEFE!
The Beekeeper (2024)
I beekeper, i protect hive.
Wonka (2023)
Trailer vyzobal nejlepsi zabery, songy slabsi, kamera se moc nesnazila. Nevyuzity potencial Umpa Lumpy (zaslouzil by si tak 5x vetsi stopaz) a Rowana. Mistama fakt dost cringe a hloupe i na deti.
To sa mi snáď len zdá (2023)
Life of Čeky
Finestkind (2023)
Chlapsko-bratrsky balzam na dusi, ktery jsem po nekonecnych woke srackach potreboval.
Nech svět světem (2023)
Delsi nez to melo byt, mysteriozni slepy ulicky v podobe jelenu napr. beru jako cheap podraz. Dokud netusis o co jde je to parada ale pak uz z toho neslo vymotat nic kloudneho co by. Z 5 hvezd se v poslednich 30minutach s prichodem rozuzleni, ktere po 2 hodinove gradaci zklamalo musim dat na 3* Overpromised, underdelivered
Zabiják (2023)
Herecky v topu, atmosferou taky ale plytka zapletka to odstrelila a zklamala. Soundtrack skoro vubec nevyznel, coz je problem kdyz na YT zni lepe nez v samotnem filmu. Pravdepodobne nejblizsi filmova adaptace herniho Hitmana se stejne debilne podanym a upozadenym pribehem. Mel ten napad jeste chvili nechat dovarit a parkrat prepsat a mohli jsme mit noveho Finchera, ktery si budu pravidelne poustet, stejne jako hned nekolik jejo starych majstrstyku. Toto jednou stacilo:( Moc umelecke, hodne filozoficke, malo poutave a malo zabavne. Jen si vzpomente na se7en, zodiac, hra. Ujelo... P.S. nebudeme se bavit o tom jak nelogicky to vrazdeni a exekuce vypada?
Gran Turismo (2023)
Schulin. Hehe:)))
Nezvestná (2023)
Par super napadu, zapletka derava a semifinale a finale je bohuzel odpad