Posledné recenzie (2 385)
Kuriér 4 - Reštart (2015)
TV/// Obsazení 7/10 Děj 7/10 Hudba 7/10 Akce 7/10/// PLUS: Ray Stevenson, akční výplach, nebo-li oddechovka, nad kterou nesmíte přemýšlet, nenudil jsem se, pěkný ženský čtyřlístek byl fajn na pohled MÍNUS: pro mě již třetí tvář Kurýra a určitě nejméně charismatická (i seriálový Chris Vance je o dost zajímavější), Ed Skrein se spíš hodí na role záporáků než nabušených sympaťáků (proto asi ta role v Rebel Moon)./// Shrnutí: Nechápu proč to je restart, když ten film žádný restart nezpůsobil. Naopak to první Kurýr způsobil start nejen Jasona Stathama, ale i akční podívané na monitoru (psal se rok 2002). Nicméně pořád budu tomuto filmu nadržovat a i když je to ve všech směrech spíš akční průměr, tak jako oddechovka bez návaznosti na předešlé filmy je vlastně docela koukatelný./// Celkem 70%///
Pomsta Zelených drakov (2014)
TV/// Obsazení 6/10 Děj 7/10 Hudba 6/10 Akce 6/10/// PLUS: na základě skutečných událostí, poměrně uvěřitelné, místy napínavé a dějově atraktivní a občas nepředvídatelné MÍNUS: díky "historickým skutečnostem" se to musí držet v mezích, přijde mi, že nebýt toho, tak si mohli tvůrci s dějem víc pohrát, klidně by mohlo být i delší/// Shrnutí: Ukázka toho, jak v reálném světe nefunguje spravedlnost a jak byla Amerika 80tých let drsná./// Celkem 64%///
Mrakodrap (2018)
TV/// Obsazení 8/10 Děj 8/10 Hudba 7/10 Akce 8/10/// PLUS: správný katastrofický akčňák, jak ze staré školy, něco mezi Smrtonosnou pastí a Skleněným peklem s namakaným ale polidštěným Johonsonem, Neve Campbell měla celkem zajímavou roli silné ženské postavy, odsýpá to, nenudíte se, záporáci jsou celkem zajímavý, film nemá vyloženě slabé pasáže a drží slušně pohromadě MÍNUS: takových filmů se moc už netočí, protože publikum je jinde a klasika se z něj nestane, je to už několikrát viděné jen v o něco modernější podobě s modernější budovou./// Shrnutí: Doufal jsem v podařený akčňák a jsem potěšen, že mě to až tak vtáhlo a bavilo. Byla to poctivá filmařina a jeden z těch oddechových filmů. na který se rád někdy podívám znovu./// Celkem 79%///
Posledný denníček (6)
Bez dovolení si vypůjčím jednu připomínku co se mi honí poslední měsíc hlavou a budu jí citovat
"Milý deníčku,
dlouho mě nic tak neotrávilo jako nová CSFD.
děkuji za vyslechnutí."