Recenzie (118)
Schindlerov zoznam (1993)
Vidim poprve ve 33 letech. Asi tak 25 let jsem ten film odkladal abych si nekazil naladu vecer. Moc tezky film. Ted si dnes tak rikam, ze by si to v Rusku mel kazdy pripomenout...
Navždy mladá (2015)
Urazka inteligence. To byl dobry sranec.
Nájomný žoldnier (2022)
Celkem fajn, momentalne na csfd jen 55 procent ale je to lepsi nez ukazuje hodnoceni. Neni to zadny masterpiece tak to neuchvatilo fajnsmejkry a nejedna se o tupy akcnak, tak to nezaujalo ani lidi dychtici po sileny akci. Lidl bourne
Tropická búrka (2008)
Menim na 5 hvezd, protoze se dnes uz komedie proste nedelaji a tim padem od te doby to nikdo neprekonal.
Jak vyrobit vraha (2015) (seriál)
Masakr dokument
Godzilla vs. Kong (2021)
Barvišky. Nechapu tu infantilni linku s deckama...
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Diky za zniceni vzpominky. Degradace je neuveritelna
Chicagský tribunál (2020)
Paradicka. Par cheesy momentu ale tak odpusteno :)))) Vyborny scenar, zatim nejlepsi film tohoto roku
Doktor Spánok (2019)
Bez napeti, nehororovy ale nakonec dobry, hravy, skvely konec. Uzil jsem si to vic, nez jsem ocekaval
Umenie pretekať v daždi (2019)
Chtel jsem dat 2 hvezdy ale za dementni konec * Debilni scenar, debilni herci, debilni konec. Nevedel jsem, ze se da zkonit film pro pejskare